Google+

Tatry spúšťajú zimnú kampaň. Chcú zaplaviť internet.

VysokeTatry zima

13.novembra štartuje online marketingová kampaň najmenších veľhôr sveta. Vysoké Tatry plánujú preraziť vo virtuálnom svete komunikácie a to naraz vo viac ako 5 cieľových trhoch, s cieľom prilákať túto zimu čo najviac návštevníkov. Viac ako 50% marketingového rozpočtu investujú Tatranci práve do internetu.

Kvalitný produkt cestovného ruchu už nestačí nato, aby ste prerazili vo svete a zaujali potenciálnych návštevníkov.

Nutnosťou tejto doby je preto cielená marketingová kampaň. Toto vedia aj Tatranci a preto nemalé finančné prostriedky poputujú aj do zviditeľnenia najvyššie položenej pýchy Slovenska.

„Už tento štvrtok spúšťame silnú marektinogvú kampaň. Oproti minulým rokom sme inovatívnejší a viac ako 50% nášho marketingového rozpočtu investujeme práve do kvalitného „e-marketingu. Sústreďujeme sa na mužov a ženy nad 30 rokov, rodiny s deťmi a športovcov. Kampaň bude rozdelená na niekoľko celkov. Postupne zrealizujeme klasické bannerové kampane, samozrejme Google Adwords – teda platenie za kliky pri vyhľadávaní kľúčových slov a nezabudneme ani na fenomén tejto doby Youtube a sociálne siete. Zároveň sa sústredíme aj na ľudí, ktorí už v minulosti navštívili naše stránky, alebo použili našu mobilnú aplikáciu“, povedala Lenka Maťašovská, výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie CR Región Vysoké Tatry.

Tatry online mieria nielen na domáci trh, ale aj do Česka, Poľska, Veľkej Británie a na Pobaltie. V rámci týchto trhov pokryjú kampane celé Slovensko a v zahraničí to budú hlavné a najväčšie mestá.

Počas trvania kampane sa bude jej obsah meniť. Tatranci začnú aktuálne výhodnými first moment ponukami, pokračovať budú pozvánkami na prvú lyžovačku, Vianoce a Silvester, zaujímavé tatranské podujatia či jarné prázdniny.

„Rozhodli sme sa ísť práve za tou cieľovou skupinou, v ktorej vidíme zjavný potenciál a zároveň aj pre nás je pozitívom, že online marketing je dobre merateľný z pohľadu mediálneho zásahu. Po takejto kampani budeme vedieť, či bola úspešná, čo bohužiaľ pri kampaniach billboardových, alebo printových jednoznačne určiť nevieme“, doplnil Ján Mokoš, predseda predstavenstva Región Vysoké Tatry.

Inovatívna tatranská kampaň bude trvať 108 dní a to do 28.2.2015. Realizuje ju profesionálna agentúra, ktorá má v oblasti online marketingu a cestovného ruchu referencie, nakoľko práve špecifiká marketingu cestovného ruchu treba pri tvorbe kampane vždy zohľadniť, keďže je iný ako marketing pri výrobnej sfére či v oblasti financií.

Okrem online kampane bude možné Vysoké Tatry počuť aj v rádiách na Slovensku, v Poľsku a v Česku.

13-teho novembra štartuje kampaň najmenších veľhôr sveta, Tatranci veria, že im trinástka prinesie úspech v podobe spokojných klientov počas nadchádzajúcej zimnej sezóny.

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku