Google+

Nakoľko záleží na počte Facebook fanúšikov?

Má naháňanie sa za tisíckami fanúšikov naozaj zmysel? A čo súťaže tipu ´DAJ LIKE a VYHRAJ´? 

Prezradím vám odpoveď hneď na začiatku. Aj v tomto prípade platí staré zlaté pravidlo, KVALITA víťazí nad kvantitou. Mnohé firmy to zistili na vlastnej koži a nenájdete jediného popredného marketingového odborníka, ktorý by vám poradil opak. Faktom je, že sa dnes veľa hovorí práve o tom ako odstrániť z Facebook stránok falošných fanúšikov. A tých získate rozhodne veľa, ak ponúknete lacné lákadlo formou súťaže typu ´daj LIKE a vyhraj´ alebo obdobnú kampaň typu ´zdieľaj tento príspevok a vyhraj´.

Čo vlastne očakávate od  svojho Facebook marketingu?

Ak sa aj rozhodne zorganizovať jeden z vyššie spomenutých typov Facebook súťaží, odpovedzte si najskôr úprimne, čo od toho vôbec očakávate? 

A možno ani netušíte, že pre isté typy užívateľov Facebooku sa podobné kampane stali zlatou baňou alebo prinajmenšom výnosným hobby. Falošné profily či skupiny typu ´hlas za hlas´ sa rozmohli spolu s takýmito súťažami, ktoré sú ich živnou pôdou. Načo vám ale budú takíto fanúšikovia?

Facebook má podobný názor a preto od 5.novembra zaviedol zmenu. 

Číťať celý článok na www.pro-hospitality.com 
 

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku