Google+

Konferencia dotcomhotel v Prahe posunula latku opäť vyššie

Druhý ročník konferencie Hospitality E-commerce & Revenue Management (resp. ´dotcomhotel´) 30.10. - 31.10.2013 v Prahe predstavil výnimočných speakrov, skvelé inšpirácie a aktuálne trendy v oblasti hotelového revenue manažmentu a online marketingu. Pražská konferencia bola druhou z trojice výnimočných eventov. Kto nestihol termín v Česku, má druhú šancu 26.11. – 27.11.2013 vo Varšave.
 
Bližšie informácie: http://warsaw.dotcomhotel.eu/
 
Organizátori konferencie – Radka Telyčková a Tomasz Janczak - pripravili pestrý program vo forme odborných prednášok, diskusií i niekoľkých praktických seminárov. Medzi témami rezonovali inovácie v oblasti technológií, predaja i marketingu.
 
Veľký úspech zožala napr. téma Upsellingu, ktorú predstavil Mario Bellinzona zo spoločnosti Nor1 nielen z pohľadu  psychológie predaja, ale aj využitia informačných technológií. Tie už nie sú novinkou v iných oblastiach, avšak hotelierstvo má v tomto smere čo dobiehať.
 
Aktuálnej téme Online reputation manažmentu sa venoval Kristof Roemer zo spoločnosti TrustYou. Predstavil best practices v manažovaní zákazníckych hodnotení aj možnosti využitia moderných softvérových riešení pre ich monitoring a správu.
 
K tomu ako využiť potenciál sociálnych sietí v hotelierstve inšpiroval talentovaný marketér Daniel Zelling, zakladateľ spoločnosti Opensmjle. Upriamil pozornosť na špecifické trendy v komunikácii prostredníctvom sociálnych médií i praktické nástroje, ktoré pomáhajú proces správy sociálnych sietí optimalizovať.
 
Praktický a poučný seminár na tému Revenue manažment viedol Brandan May zo spoločnosti IDeaS, ktorý si veľký záujem publika získal už počas minulého ročníka konferencie. Aj tentoraz zostal verný svojej povesti a odhalil hotelierom ako zarobiť alebo prerobiť na rezerváciách.
 
Druhý deň konferencie ukončil Danieledi Bella seminárom na tému Tripadvisor, ktorá stručne objasnila hotelierom možnosti ako aktívne pracovať s najväčším cestovateľským portálom na svete a využiť jeho biznis nástroje v prospech budovania značky.
 
Na záver treba už len dodať, že všetci, ktorí neprišli, môžu ľutovať J. Ďakujeme Radke, Tomaszovi a všetkým speakrom za 2 skvelé dni plné inšpirácie!

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku