Google+

12 novoročných predsavzatí pre inovatívnych hotelierov

 

S novým rokom prichádza aj čas predsavzatí, čas kedy si kladieme nové ciele a máme aj viac entuziazmu a energie ich naplniť. V práci ich síce nevoláme predsavzatia, možno skôr stratégie, ale na názve nezáleží. Dôležité je, že máme snahu zmeniť veci k lepšiemu. Možno preto, aby sme poskytli kvalitnejšie služby, možno preto, aby sme udržali príjmy alebo dosiahli vytúženú métu.
 
A ako hovorí známe príslovie, ak budeme robiť veci rovnako, dosiahneme rovnaký výsledok – avšak len inovatívny prístup nás posunie za hranice doterajších možností. Čítajte ďalej a možno Vás inšpirujeme k tomu ako skvalitniť služby, budovať lojalitu zákazníkov, zefektívniť marketing & riadenie a v decembri osláviť úspešný rok 2012.

 

 

Témy:

  • Efektívny time manažment
  • Ako nás hodnotia zákazníci
  • Priebežné znižovanie nákladov
  • Efektívna inzercia
  • Zľavové portály verzus budovanie lojálnej klientely
  • Efektívne zaškolenie nových zamestnancov
  • Vhodné podmienky na prácu
  • Konkurencia na rezervačných portáloch
  • Facebooku a využitie v hotelovom marketingu
  • Propagácia destinácie
  • Vzdelávanie & inovácie v hotelierstve
  • Odporúčané zdroje informácií

 

STIAHNITE SI E-KNIHU
 

 

 

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku