Google+

#38 NOVINKY a TRENDY týždňa

Práve prebieha Medzinárodný housekeeping týždeň

Jeho cieľom je oceniť prácu ľudí, ktorí sa starajú o komfort hotelových hostí. Ich snaha je často prehliadaná a pritom pre prevádzku hotela kľúčová.

Hotelová sieť Marrtiott spolu s nadáciou Woman´s Nation pri tejto príležitosti uviedla program “The Envelope Please.” (Obálku, prosím.) Snahou je poukázať na to, že chyžné a členovia housekeeping tímu si tiež zaslúžia sprepitné. Upratovanie väčšinou prebieha mimo pohľadu hostí a preto bývajú chyžné často nedocenené. V zahraničí je síce zvykom nechať na izbe sprepitné aj pre chyžnú, mnohí hostia však nevedia stanoviť sumu alebo si nie sú istí miestnymi zvykmi a preto napokon túto záležitosť opomenú. 

Marriott tento týždeň vo svojich hoteloch v USA a Kanade umiestnil 160 000 obálok, ktoré obsahujú diplomatickú pripomienku pre hostí. Ako hovorí Bill Marriott na svojom blogu - nechať chyžnej sprepitné môže pôsobiť staromódne, ale kvalitná práca chyžnej si zaslúži vďačnosť. 
Hotelová sieť týmto vysiela signál nielen hosťom, ale aj svojim zamestnancom, ktorých prácu sa snažia týmto vyzdvihnúť. 

Mimochodom, ak by vás zaujímalo čo je v obálke napísané:

"Our caring room attendants enjoyed making your stay warm and comfortable. Please feel free to leave a gratuity to express your appreciation for their efforts."

Zdroj: hotelchatter.com a blogs.marriott.com/marriott-on-the-move
Foto: blogs.marriott.com
 

[Technológie] Žeby hotelovým kartovým kľúčom odzvonilo?

Starwood stavil na novinku - bude stačiť mávnutie rukou - s Apple Watch.

Sieť Starwood Hotels, ku ktorej patrí aj značka Sheraton pripravuje aplikáciu, ktorá umožní majiteľom Apple Watch otvoriť si hotelovú izbu hodinkami. Tie sú vždy po ruke, nie ako hotelová karta, ktorá sa ľahko stratí... Okrem toho Starwood už testuje iPhone aplikáciu za rovnakým účelom. 
Apple Watch  prichádza na trh budúci rok a Starwood má s hodinkami veľké plány. Okrem otvárania dverí chcú špeciálne hodinky využiť aj na uvítacie správy či benefity vernostného programu, kedy sa VIP hostia nebudú musieť check-inovať na recepcii.

Zdroj: yahoo.com/travel
 

[Gastronómia] Inovatívne príchute zmrzliny lákajú zákazníkov

Zaujímavý prieskum v Británii na základe rozhovorov so šéfkuchármi vyhodnotil, že zákazníkov stále viac lákajú zvláštne a originálne príchute zmrzliny. Namiesto čokoládovej či jahodovej dávajú prednosť napr. hroznovej či slanej karamelovej. 
Úspech majú aj zmrzliny ochutené alkoholom, napr. Amarettom. Avšak klasická vanilková stále dominuje v mnohých hoteloch a reštauráciách. Zákazníci si radi doprajú, ale sú ochotní si zaplatiť len za kvalitu. Veď keď už  ´zhrešia´ , nech to stojí za to.

Vyskúšali ste už aj vo vašej reštaurácii nejakú unikátnu príchuť zmrzliny - možno aj z vlastnej výroby? Ak nie, nechajte sa inšpirovať, zmrzlina určite nepatrí len letu. Je to predsa ideálny dezert v každom období.

Zdroj: bighospitality.co.uk
 

[Hotely] Hotel Imperial vo Viedni oslávil svoje 140-te narodeniny

Viedenský Imperial patrí k európskym hotelovým ikonám. Dnes funguje pod značkou The Luxury Collection ako súčasť siete Starwood Hotels & Resorts. 

V rámci multi-miliónového projektu, ktorého cieľom je zrekonštruovať európske unikátne historické hotely po roku prác predstavili vynovené prízemie hotela, vrátane honosnej lobby, luxusnej reštaurácie, baru, kaviarne Imperial Cafe, Imperial Tarte shop a ďalších priestorov pre súkromné eventy. Do rekonštrukcie sa investovalo vyše 10 miliónov eur.
Stálo by za to vidieť to na vlastné oči, čo poviete?

Zdroj: hotelnewsresource.com  Foto: imperialvienna.com
 

[Slovensko] Hotely TMR predstavili nový koncept pre zdravie a relax

Hotely Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) prichádzajú s novým konceptom pre zdravie a relax svojich hostí s názvom Tatry wellness elixír. Nejde pritom len o elixír v podobe nápoja, ale o komplexnú starostlivosť o hosťa v zmysle wellbeing, ktorá stavia na pôvodných hodnotách tatranského kúpeľníctva a spája ich s inovatívnym prístupom k wellness rozmaznávaniu. Každý hotel skupiny TMR je zameraný na inú hodnotu: zdravie, harmónia, vitalita, relax, energia a omladenie. 

Viac v článku: Hotely TMR predstavili nový koncept pre zdravie a relax
 

[Slovensko] Tatranci bojujú o klienta na ďalšiu sezónu. Stavili na video marketing.

Boj o klienta v cestovnom ruchu začína vždy zhruba rok dopredu. Tatranci preto intenzívne pripravujú letné video spoty, ktoré majú prilákať v roku 2015 do destinácie viac návštevníkov za turistikou, cyklistikou a zábavou pre rodiny. Spoty plánujú prezentovať v zahraničí, ale aj doma na Slovensku. Stavili na istotu a spoty natáča autor videa Happy, ktoré preslávilo Tatry nielen za veľkou mlákou. 

Viac v článku: Tatranci bojujú o klienta na ďalšiu sezónu. Stavili na video marketing.

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku