Google+

3 slová, ktoré by mali byť súčasťou vašej marketingovej stratégie v roku 2014

Zaujímavá kampaň siete bed & breakfast hotelov, hotelový marketing, marketingové inšpirácieMarketingové stratégie bývajú často komplikované. Rozpočty, plány, projekty.... a občas sa niekde v celom tom procese stratí podstata.

Nebudem teraz písať o tom, čo všetko by ste mali v roku 2014 v rámci marketingových plánov urobiť, chcela by som pripomenúť iba 3 základné princípy, ktoré sú dôležité nielen preto, lebo sú práve ´trendové´, ale predovšetkým preto, lebo tvoria srdce hotelierstva, srdce pohostinnosti.

 

1. Zábava

Marketingové kampane by nemali predstavovať len akési výkriky do tmy o tom, akú zľavu práve ponúkate. A to platí 10-násobne pre komunikáciu na sociálnych sieťach.

Snažte sa ľudí upútať niečím zaujímavým, novými službami, konceptmi, nápadmi, ktoré sú odrazom vašej snahy prinášať zákazníkom lepšie služby, krajšie zážitky.

Eco friendly Hotel Dália Košice,  hotelový marketing, marketingové inšpirácie

Foto: Tematický event - Eco friendly Hotel Dália Košice

2. Otvorenosť

Zabudnite na fotografie z fotobanky (alebo len tak stiahnuté z internetu) a na svojom Facebooku zverejnite radšej fotku vlastného kuchára, ako pripravuje denné menu. Nezatvárajte sa vo svojej kancelárii ale prejdite sa po hoteli a porozprávajte sa s hosťami o tom, ako sa im u vás páči.

Počúvajte a komunikujte - pri osobných stretnutiach i s fanúšikmi na sociálnych sieťach. Reagujte na hodnotenia hostí na Tripadvisore. Ľudia ocenia autentický prístup a úprimný záujem.

Hotel Danubia Gate Bratislava,  hotelový marketing, marketingové inšpirácie

Foto: Príspevok na Facebook k Medzinárodnému dňu úsmevu - Hotel Danubia Gate Bratislava

3. Zážitok

To, čo v konečnom dôsledku ovplyvňuje zisky vášho hotela je spokojnosť hostí. Spokojnosť hostí je odrazom zážitku, ktorý im vy sami ponúknete. Všetci vieme, že pozlátené kľučky ale ani zľavové portály neotvoria bránu k lojalite zákazníkov.

Naopak unikátne služby, výnimočné chvíle a nezabudnuteľné zážitky sú tým, na čo budú vaši hostia radi spomínať, o čom sa radi podelia s priateľmi a prečo sa k vám opäť vrátia.

Už viete, ako im tieto zážitky vyčaríte? 

Hotel Gold Terchová, hotelový marketing, hotelové koncepty, hotelové inšpirácie

Foto: Mini zoo - Hotel Gold Terchová - detský hotel

Google

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku