Google+

Zľavové portály: 70% predaja tvoria domáce pobyty s wellnessom

Agreagátor ponúk zľavových portálov odpadnes.sk oznámiil, že v roku 2013 sprostredkoval 150 000 ponúk za viac ako 6 miliónov eur. 70% predaných zliav tvorili domáce pobyty s wellnessom. Kupujú ich najmä ženy. Najviac zľavových kupónov sa predáva pred  Vianocami.

„Veľkosťou našej ponuky a tým, že agregujeme ponuky viac ako 20 slovenských zľavových portálov, vieme verne sledovať trendy v slovenskom online priestore,“ vysvetľuje riaditeľ portálu odpadnes.sk Denis Schvarcz. „Priemerná hodnota zľavového kupónu predstavovala v roku 2013 približne 40 euro a  70% nášho obchodu predstavovali domáce pobyty. Ich význam medziročne stúpol o 10%.“ V atraktivite nasledujú s veľkým odstupom rôzne druhy tovarov (14%) a skrášľovacie procedúry (10%)“

Ktoré hotely predali najviac zľavových pobytov?

V konkrétnej hitparáde predávaných zliav za rok 2013 boli najpredávanejšími wellness pobyty v hoteli Alexandria v Liptovskom Jáne, nasledovali hotel Junior v Jasnej hotel Hills v Starej Lesnej. V predvianočnom období bodovali Kúpele Lúčky a Predná Hora (oba pobyty boli ponúkané opäť s wellnessom).

„Podľa našich prieskumov, priemerný zákazník zľavového portálu je žena, má 20 - 39 rokov a na domáci predĺžený víkend s wellnesom ide so svojim partnerom alebo kamarátkami. Prípadne v predvianočnom období zakúpi  ideálny darček pre rodičov a súrodencov. V tomto roku odhadujeme ďalší rast obratu i počtu predaných kupónov. Potenciál zliav ešte zďaleka nebol naplnený,“ uzatvára Schvarcz.  

Len portál odpadnes.sk v roku 2013 predal zľvové kupóny pre viac ako 130 000 osobonocí.

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku