Google+

No.1 londýnsky hotel na Tripadvisor.com a čo sa od neho môžeme naučiť

Egerton House Hotel sa dlhodobo umiestňuje na prvej priečke medzi londýnskymi hotelmi v hodnoteniach na najpopulárnejšom cestovateľskom portáli Tripadvisor.com. Nedávno som sa stretol s Jonathanom Raggettom, riaditeľom spoločnosti Red Carnation Hotel Collection, aby som zistil ako tento úspech dosiahli.

Táto spoločnosť manažuje 4 úspešné hotely umiestnené v prvej šestke najlepších londýnskych hotelov na TripAdvisor.com, vrátane Egerton House Hotela.  To je úspech, ktorý im môžeme skutočne závidieť.

 

Ale sústreďme sa teraz na Egerton House Hotel, veď práve on kraľuje rebríčku a zároveň je aj miestom nášho dnešného stretnutia. Ako sa relatívne neznámy a malý (30 izieb) hotel dostal na vrchol spokojnosti zákazníkov?

Predtým ako získame nejaké odpovede na túto otázku, pozrime sa na to, čo o tomto hoteli hovoria jeho hostia na Tripadviror.com:
_________________________________________________________________
 
 
116 reviews of Egerton House Hotel in London
Egerton House Hotel
TripAdvisor Traveller Rating:
 
Based on 116 traveller reviews
Most Recent Traveller Reviews:
·30 Oct 2010: “Several of the staff at the front desk went out of their way to help us...” more
·28 Oct 2010: “One of my colleagues recommended this hotel and I stayed there last week for the first...” more
·26 Oct 2010: “Enjoyed a 3 night stay in adjoining rooms with my wife and 2 children. A really...” more
·23 Oct 2010: “Perfect small hotel with an incredible staff. Great service and location. We felt at home.” more
__________________________________________________________________
 
Uvedené komentáre upriamujú pozornosť na to, že personál Hotela Egerton House sa vyznačuje výnimočnými vlastnosťami a charizmou. Z toho, čo mi povedal pán Raggett je jasné, že to nie je žiadna náhoda. Úmyselne najímajú ´postavy´ s charakterom a nadaním. Ako napríklad Antonio v hotelovom bare, ktorý je známy svojimi Martini.
 
 
Potom je tu Alex, ktorý vás nielen zacheckinuje, ale vám aj zaspieva pri vašom stole v reštaurácii! A tiež priateľský Murrat – jeden z manažérov, ktorý ma veselo previedol po hoteli.
Všetci zamestnanci hotela, ktorých som tu stretol mali pokojný a uvoľnený prístup. To nebýva pravidlom v luxusných hoteloch, kde je často vo vzduchu cítiť príliš formálny prístup.
Zamestnanci tu vyzerajú byť poháňaní očakávaním úspechu a nie strachom zo zlyhania. To ich oslobodzuje aby sa cítili sami sebou a excelovali vo svojej práci.
 
Všimol som si, že hotel vytvára  výnimočne útulnú a intímnu atmosféru – čomu dopomáha aj jeho menšia kapacita. Je to hotel, ktoré nestojí na svojej ceremoniálnosti, ale radšej ponúka hosťom miesto, kde môžu jednoducho relaxovať, uvoľniť sa a nechať sa rozmaznávať.
 
Pán Raggett mi ale povedal, že napriek veľkému dôrazu, ktorý kladú na nábor nových zamestnancov, neustále zaškoľovanie a trénovanie personálu je rovnako dôležité.
Vidieť tu dôraz na “TNTs” (Tiny Noticeable Touches – malé pozoruhodné detaily). Personál si všíma a pamätá si hosťov obľúbený drink či noviny a hosťova obľúbená hudba je v izbe pripravená už pred jeho príchodom.
 
Školenia personálu sú ušité na mieru špecifickým potrebám tohto hotela a prispôsobované výsledkom pravidelných a častých mystery- shoppingových hodnotení namiesto toho, aby sa sústreďovali na manuály a pravidlá sieťových štandardov.
Toto – rovnako ako dôraz na personalizovaný prístup- odráža postoj prijatý slávnym londýnskym Hotelom Claridge. A na dôvažok pobyt v Egerton House Hoteli Vás výjde o pekných pár libier menej ako Claridge.
 
 
Izby sú štýlové a  na taký luxusný hotel aj za férovú cenu. Sú bezchybne prezentované, avšak nemyslím si, že by ste si vybrali tento hotel len pre jeho izby. Podľa môjho názoru hlavnú unikátnu hodnotu predstavuje jeho atmosféra intimity a pohodlia doplnená výbornou lokalitou a predovšetkým prístupom personálu.
Je to unikátny podnik manažovaný talentovaným tímom s výnimočným dôrazom na detaily. Pri tridsiatich izbách, ktoré majú pod dohľadom, poznajú každý kút hotela a očividne sa medzi jeho múrmi cítia sebaisto a pohodlne. Menšia kapacita hotela umožňuje pružnejší manažment a uľahčuje poskytovanie výnimočných personalizovaných služieb. Myslím si, že práve vďaka tomuto komplexu služieb a unikátnej atmosfére si hotel vyslúžil prvú pozíciu na Tripadvisor.com.
 
Rajul Chande píše o Londýnskych hoteloch na svojom blogu LondonHotelsInsight.com.
 
Zdroj článku:

 

 

 

 

 

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku