Google+

Google Analytics - Ako Swissotel využil segmentáciu klientely na webe

Segmentácia klientely na webe ako kľúč k úspešnej marketingovej stratégii na internete. Barbara Prezzi, Director of Webmarketing & Ecommerce, Swissotel hovorí o tom, ako sa jej podarilo vďaka Google Analytics analyzovať jednotlivé segmenty klientely navštevujúcej web hotelovej značky Swissotel, ako pomocou týchto informácií modifikovala obsah webu a pay-per-click reklamu na Google.com a tak získala výrazne vyšší podiel rezervácií prostredníctvom internetu.

 

Základným princípom segmentácie klientely je pochopiť, že každý potenciálny klient je iný, má iné potreby a očakávania, ktoré sa dajú odhaliť aj prostredníctvom nástrojov Google Analytics. Ak potom prispôsobíte vlastný web očakávaniam klientov, podarí sa Vám zvýšiť objem rezervácií prostredníctvom internetu.

Využívate svoj Google Analytics efektívne? Aké parameter sledujete?
Alebo ešte Google Analytics nemáte? Nečakajte, táto maximálne efektívna služba Google Vám ponúka podrobné analýzy návštevnosti Vašej webstránky a to úplne ZADARMO!
 
 
Pozrite si video a využívajte potenciál Google Analytics naplno!
 
  

 

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku