Google+

Hotel Color posilňuje pozíciu na bratislavskom trhu

Hotel Color Bratislava

Od decembra 2013 Hotel Color pod vedením novej riaditeľky Katariny Grüninger odštartoval novú aktívnu obchodnú stratégiu, ktorá už prináša svoje plody. Obchodný riaditeľ Marek Lovas sa netají tým, že inovácie a snaha napredovať sú preňho výzvou, ktorú si na svojej práci cení.

Farebný hotel

Lokalita hotela uprostred priemyselnej štvrte možno pôsobí na prvý pohľadne nevýhodne, avšak business klienti oceňujú blízkosť diaľnice i letiska. Hotel Color nedostal svoje pomenovanie náhodou. Uprostred sivých budov okolitých podnikov chcel majiteľ vybudovať hotel, ktorý ponúkne príjemné osvieženie, oázu a miesto pre oddych uprostred pracovných povinností. 
Hotel ponúka 71 izieb v 3* kategórii, vrátane izieb vyšieho štadardu Superior. Ako už prezrádza názov, izby sú zariadené v 7 rôznych prevedeniach žiarivých farieb a teplých odtieňov. Hotelová reštaurácia ponúka raňajky, à la carte večere aj cateringové služby a čoskoro ju čaká renovácia s cieľom dodať miestnosti nový štýl, nový ´flair´ a priniesť takto zmenu pre stálych klientov. Čiastočnou renováciou a úpravami detailov postupne prechádzajú aj hotelové izby. Pred hotelom je od 1. mája otvorená aj malá letná terasa s  ponukou osviežujúcich drinkov.

Hotel Color Bratislava

Nové ciele pod novým vedením

Cieľom novej riaditeľky Katariny Grüninger je aplikovať do prevádzky osvedčené obchodné taktiky, ktoré využívajú zahraničné hotely. Ona sama má bohaté skúsenosti z viacerých viedenských hotelov i siete Sheraton. 

Jednou z hlavných nevýhod pre bratislavské hotely sú víkendové výpadky v obsadenosti, keďže leisure klientov a skupinových zájazdov je stále nedostatok. V Hoteli Color sa túto prekážku snažia prekonať aktívnou komunikáciou so zahraničnými agentúrami. Ich systematické aktivity už posúvajú čísla obsadenosti vyššie.

Katarina Grüninger vidí kľúč k spokojnosti hostí v prístupe zamestnancov a atmosfére hotela: ´Ľudia si vyberajú hotely, kde sa cítia uvoľnene. Ani nóbl vybavenie nie je zárukou spokojnosti. Väčšina hostí preferuje hotel, kde sa môžu cítiť príjemne, ako doma.´ 

Práve tento pocit podľa novej riaditeľky Hotela Color závisí primárne od zamestnancov hotela: ´Musí to byť vyslovene osobný pristup ku klientom, predovšetkým ten z nich potom vytvára stálych klientov. Čistota a celkový vzhľad sú dôležité, ale to nestačí. Úspech sa aj skrýva v detailoch, ktoré dokážu na hosťa urobiť dobrý dojem, či už sú to zladené doplnky v izbe, čerstvé kvety na stole v reštaurácii alebo tiež malá pozornosť na sviatky ako Valentín, MDŽ, Vianoce.´

Hotel Color Bratislava

Pri práci so Slovákmi si v porovnaní so zahraničím všimla, že ľuďom často chýba vnútorná motivácia, rešpekt k nadriadeným a taktiež snaha prejaviť vďaku za spoluprácu voči obchodným partnerom. Na Slovensku zatiaľ len postupne dobiehame kvalitou služieb krajiny západnej Európy.
Zamestnanci musia vedieť vyvolať v hosťovi pocit ´akoby len on jediný bol dôležitý´. Vhodná komunikácia, intonácia v hlase či výraz tváre a úprimná prívetivosť by mali patriť k základnému vybaveniu tých, ktorí pracujú v hotelierstve. Ako Katarina dodáva: ´Práca s ľuďmi je namáhavá a patrí k nej vedieť sa prispôsobiť rôznym situáciám, rôznym požiadavkám a nálade hostí. 
Cieľom Hotela Color na najbližšie obdobie je držať krok s dobou, prispôsobovať sa novým trendom a na detailoch ukázať hosťom, že ich spokojnosť so službami hotela je pre každého zamestnanca v hoteli dôležitá.

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku