Google+

Facebook pripravuje spustenie nového dizajnu. Tu je 8 vecí, ktoré potrebujete vedieť.

Facebook už v marci oznámil nový vzhľad stránok, ktorý teraz postupne spúšťa. O prioritný prechod svojej funpage na novú verziu ste mohli požiadať už skôr, nová verzia však čoskoro bude zverejnená na všetkých stránkach. Okrem toho, že nový vzhľad obsahuje novinky, ktoré uľahčia administrátorom stránok život, redesign so sebou prináša niekoľko zmien, na ktoré by ste sa mali vopred pripraviť. 

Titulná fotka (cover photo)

Rozmer titulnej fotky je síce rovnaký, ale teraz ju výraznejšie prekrýva profilová fotografia, názov stránky a odkazy pre lajkovanie a zdieľanie. Preto text v titulnej fotografii už nie je vhodnou voľbou. 

              

 

Rozmery titulnej fotky

Ak chcete do titulnej fotografie pridať text, prispôsobte jeho umiestnenie novému zobrazeniu.

             

 

Aplikácie

Aplikácie teraz nájdete na dvoch miestach. Priamo pod titulnou fotkou, kde sa zobrazí len jedna aplikácia a v navigácii na ľavej strane, kde dominujú prvé 3 zverejnené aplikácie.

               

               

Poradie aplikácií môžete meniť kliknutím na Viac (More) a Manage Tabs:

               

 

Kategória

Predvolená kategória Facebook stránky sa teraz výraznejšie zobrazuje pod jej názvom, priamo v titulnej fotografii. Uistite sa, že tá vaša najlepšie vystihuje charakter podniku.

Príspevky

Príspevky na časovej osi sa už nezobrazujú v dvojstĺpcovom designe. Fotografie sú preto výraznejšie. Newsfeed pre užívateľov Facebooku sa už skôr prispôsobil širšiemu zobrazeniu, ktorému dominujú rozmernejšie fotografie. 

Zverejnenie nového designu

Po aktualizácii titulnej fotky a aplikácií môžete zverejniť nový vzhľad kliknutím na odkaz v hornej lište. 

                 

 

Čo vám uľahčí monitoring stránky

Týždenný prehľad o počte nových fanúšikov (Page Likes), dosahu príspevkov (Post Reach), notifikáciách a správach teraz určite neprehliadnete. 

                

 

Možno si poviete, na čo riešiť aktualizáciu.... váš profil na Facebooku však možno navštívi viac ľudí ako tušíte. 

 

Ako zistiť koľko užívateľov Facebooku si pozrie váš profil:

Kliknite na Štatistiky (Insights) – Návštevy (Visits)  -  vyberte obdobie a v záložke Page Tabs and Visits si pozrite návštevy časovej osi a ďalších vašich aplikácií : 

                

Takže neváhajte a aplikujte zmeny ešte skôr ako to stihne konkurencia. Chcete predsa urobiť dobrý prvý dojem a ukázať, že stať sa vašimi fanúšikmi stojí za to!

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku