Google+

#37 NOVINKY a TRENDY týždňa

1. Reagovať na Tripadvisor hodnotenia sa oplatí

Jedným z kľúčových faktorov pre zvyšovanie počtu rezervácií je snaha hotelového manažmentu reagovať na hodnotenia hostí. Nová štúdia, ktorú predstavil Tripadvisor 3.septembra poukazuje na to, že hotely, kde manažéri reagujú na jednotlivé hodnotenia (prostredníctvom tzv. management responds) majú o 21% vyššiu šancu generovať nové rezervácie. Hotely, ktoré odpíšu na viac ako 50% recenzií zvyšujú počet rezervácií v priemere o 24%.

Okrem toho si hotely môžu pomôcť kvalitnejšou správou svojich profilov, napríklad pridaním viacerých fotografií. Hotely, ktoré majú aspoň 1 fotografiu v profile majú o 131% vyššiu šancu osloviť potenciálneho zákazníka a o 225% vyššiu šancu získať rezerváciu prostredníctvom Tripadvisor.com.

Čo najviac ovplyvňuje mieru angažovanosti užívateľov Tripadvisor.com?

    1. počet fotografií
    2. celkový počet hodnotení
    3. manažérske reakcie na hodnotenia za posledný rok
    4. počet hodnotení za posledný rok

Viac informácií nájdete na: globenewswire.com

 

 

2. Inovácie inšpirované zákazníkmi

Zdravá strava už aj v hotelových automatoch

Hotelová sieť Marriott v snahe prinášať inovácie,  o ktoré majú hostia záujem, umiestnila vo svojom hoteli v Chicagu prvý automat na zdravé občerstvenie.

V spolupráci s miestnym bio producentom vytvorili špeciálnu ponuku - detoxikačný šalát (známy ako ´Junk food eraser´ - vhodný po ťažkom nezdravom jedle), nízkotučný grécky jogurt s ovocím a medom (známy ako ´raňajky bohov´) a citrónové kuracie prsia (z kurčiat z miestneho chovu bez použitia antibiotík). Takto sú zdravé pochúťky k dispozícii 24 hodín denne.

Marriott pre získavanie nových nápadov využíva webstránku Travelbrilliantly.com, kde môžu hostia pridávať svoje nápady a hlasovať za zaujímavé inovácie.

Nezáleží na konkrétnom prevedení, každý hotel má možnosť počúvať názory a nápady svojich hostí a kontinuálne vylepšovať služby podľa skutočných preferencií svojich klientov.
Ako to robíte vo vašom hoteli?

Foto zdroj: travel-brilliantly.marriott.com

 

3. Google pripravuje nové reklamné nástroje pre hotely, ktoré vraj obrátia všetko naruby

Jeden z produktov  - Limited offers - umožňuje hotelierom obísť reštrukcie cenovej parity a kontraktovať distribútorov pre časovo limitované zľavy zo štandardných cien zverejnených na Google -  a týmto ísť pod ceny zverejnené na portáloch ako Booking.com, Expedia a Tripadvisor. 
Google dokonca plánuje integrovať vernostné programy hotelových sietí a prostredníctvom vlastných platforiem ako Gmail, Google Maps a Google Now ich zakomponovať do komplexného zážitku pre jednoduché vyhľadávanie (ktoré nazývajú ´log-in travel search experience´).
Od týchto zmien by sa teoreticky dalo očakávať  zníženie výrazného vplyvu globálnych hráčov ako Booking.com a ďalších v online distribúcii. 

Ako vyzerá cestovateľské vyhľadávanie na Google?

Google hovorí, že priemerný cestovateľ strávi vyhľadávaním hotela a letenky priemerne 55 minút, navštívi cca 17 webstránok, klikne na 4 rôzne reklamy vo vyhľadávaní, pričom 90% užívateľov používa na vyhľadávanie simultánne viacero okien internetového prehliadača.

Viac informácií nájdete na: skift.com

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku