Google+

Time manažment - Urobte si zoznam ´čo už nerobiť´

Existuje priam nekonečné množstvo vecí, ktoré by ste mohli urobiť pre propagáciu Vášho hotela. Avšak ešte vhodnejšie by možno bolo urobiť si zoznam vecí, ktoré by ste naopak už robiť nemali. (Ako odporúča aj Jim Collins vo svojej knihe Z dobrého skvelé (angl. originál Good to Great).

 
Pri pohľade na bežné málo významné aktivity a návyky by tento zoznam mal obsahovať napríklad:
 
  • Neschopnosť vyhradiť si čas pre nerušenú prácu ( a neustále fungovanie v reaktívnom mode).
  • Preskakovanie medzi viacerými úlohami (znižuje produktivitu a efektivitu).
  • Bezcieľne blúdenie sociálnymi sieťami bez akéhokoľvek stanoveného cieľa alebo dôvodu.
  • Zahŕňanie priveľkého množstva ľudí do rozhodovacích procesov, čoho výsledkom je ich spomalenie.
  • Príliš veľa meetingov (a málo produktívnej práce).
  • Zasielanie 25 spätných emailov ak stačí na vyriešenie situácie jeden 5- minútový telefonát.
  • Kontrola e-mailov ako prvý ranný bod programu (vyhraďte si hodinu nerušeného času, ak je to možné a venujte ju najvýznamnejšej úlohe daného dňa).
  • Sledovanie online recenzií manuálne, bez použitia nástrojov alebo systémov, ktoré vyhodnocujú hodnotenia hostí.
  • Nevyužívanie digitálnej formy komunikácie pre koordináciu pracovných činností (čoho dôsledkom je neistota personálu v tom, aké reakcie sú od nich očakávané pre vyriešenie konkrétnych situácií a úloh).
  • Venovanie priveľkého množstva času nerentabilným klientom (alebo tým, ktorí nie sú vhodným cieľovým segmentom pre Vašu firmu).
  • Časovo náročná práca na úlohách, ktoré môžu byť ľahko zautomatizované.
  • Rozhodovanie bez akejkoľvek predošlej konzultácie so zákazníkmi.
  • Atď....
 
Mám pocit, že toto môže byť zoznam veľmi vhodný aj pre situáciu, v ktorej sa nachádzate vy. Málo významná aktivita pre jedného môže byť veľmi významnou úlohou pre niekoho iného, záleží na pracovnej náplni.
 
A čo je na Vašom zozname vecí, ktoré by ste už nemali robiť?
 
Zdroj článku: Make a stop doing list
 
 

 About the author

Josiah Mackenzie is a “new media pragmatist” according to Hotel News Now. He enjoys performing internet marketing experiments, using research to find out what really works. Josiah has designed highly profitable new media campaigns for firms throughout North America, Europe, Asia, and Australia. Josiah’s understanding of international business was developed while studying at the Dublin Business School, and perfected through dozens of marketing tests performed for clients around the world.
 
 
 

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku