Google+

Skalický Patriot sa zmenil na hotel Sv. Ludmila

Názov hotela je značka, ktorá má v jeho marketingu veľký význam. Čím dlhšie pôsobí na trhu, tým je premenovanie zložitejšie a menej efektívne. Zvyčajne k nemu prichádza pri zmene majiteľa či po rozsiahlej rekonštrukcii. Prechod názvu sedemročného hotela Patriot na Sv. Ludmila (písané českým pravopisom) odzrkadľuje však celkom inú premenu..

„Zavŕšili sme cestu k osobitej hotelovej filozofii – s dôrazom na wellness, hraničiacom s postupmi alternatívnej medicíny. Teda nie používanie drahej kozmetiky a wellness prístrojov, ale kráčať smerom individuálnej terapie,“ vysvetľuje zmenu riaditeľka Iva Stöhrová. Dodáva, že každý človek je jedinečný a vyhovuje mu niečo iné. „Už dávnejšie sme sa chceli vyprofilovať ako hotel s vysoko individuálnym prístupom k hosťom. Dosiahnutie určitej etapy na tejto ceste vyjadruje práve zmena názvu.“ Vybrala pre hotel meno prvej českej svätice, kňažnej Ludmily, patrónky vychovávateľov, vinárov a babičiek. Mimochodom, Ludmila sa volá aj jej babička. Zúčastnila sa aj na odhalení modernej sochy od Ivana Nacvalača na sklenom presvietenom podstavci, ktorý navrhol architekt hotela Pavel Jurásek. Vo vstupnej hale oproti recepcii nahradila socha kruhovitú sedačku.

Nový značkový drink hotela, ktorý tiež nesie jeho názov, je výsledkom internej súťaže zamestnancov. Barmani, kuchári aj manažéri ponúkli spolu 12 nápadov pre svoju alko i soft verziu nápoja.

„Hostia vždy vraveli, že u nás silno cítia genius loci, harmóniu, vynikajúco spia... To je prvý predpoklad intenzívnej relaxácie organizmu, dobrého účinku terapie farieb a vôní a ďalších metód načerpávania síl, napríklad, tzv. akupunktáry bez ihiel, chromoterapie, ajurvédskych procedúr vrátane rarpany na regeneráciu očí,“ riaditeľka Iva Stöhrová považuje za dôležité, aby tamojšia biznis klientela dokázala vďaka tradičnému konferenčnému zázemiu nielen dobre pracovať, ale potom sa aj hlboko zregenerovať. Väčšina wellness hotelov podľa nej pripravuje porovnateľné služby, takže dobrým radarom pri výbere je jej vnútorný pocit, akýsi vnútorný hlas. Vyhľadáva preto ojedinelé metódy, s akými sa jej hostia nestretnú v iných zariadeniach. Napríklad s liečením MYL - Milestone of your Life, na ktoré sa hostia objednávajú u jeho autora Rastislava Kmeťa. Vychádza zo staročínskych tappingových metód, ktoré vysielaním signálov do mozgu neutralizujú negatívne emócie - strach, bolesť, traumy. 

V hotelovom wellness má svoju pracovňu aj Lubomíra Sladká, ktorá sa venuje terapii farieb a vôní. Práve vďaka nej sa hotel Sv. Ludmila stal prvým na Slovensku, ktorý má okrem drinku aj svoj vlastný parfum. „Chceme, aby nás hosť poznal na prvé vdýchnutie – vôňa zorientuje jeho podvedomie... aha, tu mi bolo dobre.“ Po spoločenských miestnostiach prídu na rad aj izby a relax centrum, kde však treba prevoniavanie ešte technicky vyriešiť.

Partneri

Spojte sa s nami na Facebooku